197
هوا شده ای...
پنجره که باز باشد
می آیی ،
می روی ...
پنجره را ببندم
نمی دانم
هستی؟
یا رفته ای؟!!
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۸۸ ساعت 13:56 توسط مرمر
