180

"بهترین" و "بدترین"
دو روی یک سکه اند...

"بهترین" اتفاق ها را نمی خواهم
وقتی
با ناپدید شدنشان
"بدترین" ها
مرا در آغوش می گیرند...!!

پ.ن: "بدترینی" بدتر از حسرت "بهترین" هم هست؟!

179

 

سکوت
سرشار از ناگفته هاست...
سرشار از
فحش های آب نکشیده
برای کسانی که می دانی
ارزش شنیدن فحش های تو را هم ندارند!!

پ.ن: آخ که چقدر سکوت خوب است!!!