180

"بهترین" و "بدترین"
دو روی یک سکه اند...
"بهترین" اتفاق ها را نمی خواهم
وقتی
با ناپدید شدنشان
"بدترین" ها
مرا در آغوش می گیرند...!!
پ.ن: "بدترینی" بدتر از حسرت "بهترین" هم هست؟!
+ نوشته شده در شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۷ ساعت 9:25 توسط مرمر
|