سکوت
سرشار از ناگفته هاست...
سرشار از
فحش های آب نکشیده
برای کسانی که می دانی
ارزش شنیدن فحش های تو را هم ندارند!!

پ.ن: آخ که چقدر سکوت خوب است!!!